Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Marie - 30 maj 2011 20:14

I dag har jag varit mer förvirrad än vanligt på jobbet    Inte många rätt idag inte.. hoppas på bättring till i morgon.

Var på viktväktarna idag. Har gått väldigt segt ett långt tag nu. Lite upp, lite ner, stått still osv osv... men idag hade jag gått ner 0,5 kg i alla fall. Så nu är det -10,2 igen. Hoppas på mer till nästa vecka. Mycket motion ska jag försöka få in den här veckan. Vi får väl se hur det går med det. Måndagar brukar i alla fall vara min vilodag. Man behöver ju såna ibland också.


Har haft ett par av mina nya glasögon på mig idag. Fick en del beröm för dem   Och det blir man ju glad för! Men de skaver lite på näsan. Annars trivs jag jättebra med dem. Får väl ta det andra paret någon annan dag.

Tänk att det bara är tre skoldagar kvar nu innan sommarlovet. Helt otroligt vad fort tiden går...

I morgon ska våra blivande 6-åringar få äta lunch på skolan. Brukar alltid vara spännande.

Efter jobbet i morgon måste jag handla. E ska ju på skolresa till Järvzoo på onsdag så då behövs det matsäck.

Nu är det dags för soffslappning!!


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards