Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Marie - 8 maj 2011 12:08

I dag mår jag som jag förtjänar   Känner mig rätt bakis.. men eftersom vi hade så himla kul igår så får det väl vara värt det då.

Blev en del god mat och dryck igår. Och en massa dans och studs    Kom väl hem vid 2.40 och stupade i säng och där var det trångt eftersom dottern hade kommit över till vår säng eftersom det var så fruktansvärt varmt i hennes rum.. Till slut lyckades jag väl ändå somna  och så sov jag "ända" till 7, men jag låg kvar i sängen och försökte somna om. När klockan var nästan 8 så gav jag upp. Typiskt att jag inte ens kan ta sovmorgon när jag varit ut på partaj   

Så idag blir det inte många knop.. Sambon tog dottern och en kompis till henne och åkte in till Gävle för att bada på Fjärran Höjder så det blev bara jag och katten  hemma. Och då hamnade jag av nån konstig anledning här med blogg och spotify. Håller fortfarande på att lära mig att söka på spotify..

Upptäckarland som vi var på igår var jättebra. Många roliga experiment som handlade om luft. Och det bästa av allt: Allt var gratis!!


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards