Alla inlägg under juni 2012

Av Marie - 15 juni 2012 08:21

Jodå jag lever! Den senaste tiden har det varken funnits lust, tid eller ork till att skriva något här. Fullt upp på jobbet och hemma. Det händer mycket i mitt liv just nu....

I dag har jag stängning på jobbet, men först ska jag med dottern till tandläkaren och se om hon får ta bort piggarna till sin tandställning eller om vi ska börja om med gummisnoddar igen.

Sen ikväll har vi på jobbet personalfest. Hoppas det inte blir kallt och regnigt bara.

Efter tandläkarbesöket ska dottern skjutsas till en kompis där hon ska tillbringa dagen och jag ska försöka komma ihåg att åka hem och hämta maten jag ska ha med mig ikväll...

Nu börjar ju semestern närma sig och det känns jätteskönt. Jobbar två veckor till och sen är jag ledig i 5 veckor!!!! Och inte har vi några särskilda planer heller. Dottern vill till Göteborg och gå på liseberg så det ska vi väl försöka göra. Jag vill till Bålsta för att gå på Lasse Åberg museum och dit är det ju inte så långt så det borde vi fixa.

Sen har vi anmält oss (eller dottern) till två friidrottstävlingar också. En i Hudiksvall och en i Gävle. Det är kul särskilt nu när det börjar gå bättre och bättre för henne. Sist hon tävlade var i en tävling som heter Gästrikecupen. Det är 5 deltävlingar med ungefär två grenar/klass varje gång. Senast var det 200 meter som dottern vann!!! Och så var det kula. Där gick det inte riktigt lika bra. Men man samlar poäng för alla grenar man deltar i och på slutet är det en prisutdelning.

Just ja, i lördags var jag och några tjejer till Stockholm och traskade runt. Vi åkte med buss 6.55 hemifrån och var hemma igen ca 23.30 Typiskt nog  hade jag inte stegräknare på mig. Det skulle man ju ha haft för vi gick och vi gick och vi gick. Blev inte så mycket shopping, men jag hittade iaf det jag letade efter, nånting att ha på skolavslutningen. En trevlig dag med mycket surr. Men sen var det onda fötter!!!

Nämen det var iaf en kort uppdatering om vad som händer runt mig.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards