Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Marie - 11 maj 2011 21:10

Började dagen kl 7.00 på jobbet. Härligt att jobba med barnen igen efter två dagar utan dem. Jobbade till 15 och då hade jag först ett utvecklingssamtal. Sedan blev det lite väntan på samtal nummer två. Kl.16.30 åkte jag från jobbet. (och nu är jag klar med alla mina utvecklingssamtal för den här terminen   

Efter jobbet åkte jag till Jernvallen för att kolla när dotterns lag barcabrudarna spelade i Swedbankligan. Efter vägen ringde hon mig för att berätta att de vunnit de två första matcherna. Jättekul!!

Sen blev det då dags för den tredje matchen, och skulle de vinna den så var det dags för final. Och de vann. Då kände jag att jag var ju tvungen att se finalen också. Så jag fick bli sen till kören idag.

Innan finalen lyckades de bli filmade och intervjuade av tv, gävle-dala. Det får vi titta på i kväll. Sen blev det final och de vann den också    Då blev det medaljer och enligt dottern så var de i äkta guld.. vet inte det jag.. Och så blev de fotograferade så vi får väl se om de är i arbetarbladet i morgon då.

Sen kunde jag då åka till kören. Och där var vi inte många idag..6 stycken tappra själar. Men det gick rätt bra ändå tror jag..

Nu är jag dock hemma och ska försöka varva ner lite grann.


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards