Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Marie - 13 maj 2011 17:20

Äntligen är det då helg. Den här veckan har känts väldigt lång. Måste bero på att vi hade planeringsdagar i början på veckan. Det blir liksom fel när inte allt är som vanligt.

I går kväll var jag och provade produkter från Rosenserien. Och blev helt såld! Underbara produkter. Visst kostar de en del, men när man tänker på hur dryga de är så är det inte så dyrt. Och jag kan ju inte låta bli att handla så jag köpte ju ett paket med ansiktsvård. Blev alldeles kär i rengöringen. Har aldrig varit med om något som tar bort mascara så effektivt. Supernöjd!!


Dottern följde med en kompis hem idag så det var alldeles lugnt när jag kom hem. Blev så att jag la mig på soffan en stund och läste lite. Somnade såklart också   

Det enda som inte var så lugnt till att börja med var ju katten som helt klart har tröttnat på att ta det lugnt. Är ju två veckor kvar på den tid som veterinären sa att hon skulle hålla sig lugn...Långa två veckor blir det. I går kväll ville hon bara ut. Jamade och jamade när jag hade stängt in henne i "hennes rum". Det slutade med att hon lyckades hoppa upp på dörrhandtaget och få upp dörren   och därmed ta sig ut därifrån. Lyckades i alla fall lura in henne tillbaka dit med lite mat och sen blev hon kvar.


Nej, nu måste jag ta tag i lite röjning så vi kan börja med lite matlagning sen då.


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards