Alla inlägg under oktober 2012

Av Marie - 24 oktober 2012 17:59

Fy vad dålig jag är på att uppdatera här. Men det är faktiskt så att orken inte finns..
Nu har jag nedräkning på riktigt. Har två dagar kvar att jobba. Sen är det föräldraledighet som gäller. Känns väldigt konstigt. Nu börjar jag dessutom bli nervös. Det är ju 10 år sen sist...Och dessutom ska jag ju snittas och det har jag inte varit med om..Hur mår man efteråt??
Tror att vi börjar få koll på allt här hemma också..Vi har nog det mesta vi behöver till att börja med iaf.
Blir säkert en del tårar på fredag också när jag ska lämna min goa barngrupp men det får vi ta. Samtidigt ska det bli skönt att gå hem för jag känner att orken inte alls finns där. Slänger mig på soffan när jag kommer hem o där blir jag kvar tills det är dags för sängen..otroligt trevlig är jag...eller kanske inte...

Kramis

Av Marie - 5 oktober 2012 07:46

Nu var det länge sedan jag var in här..Har inte haft så mycket att skriva om och inte heller lust eller ork att göra det.

Funderar just nu på hur det skulle kännas att ha en smärtfri dag... Nu har jag den senaste tiden haft ont någonstans hela tiden... Den här veckan har det varit axeln igen (samma som i somras) och idag är jag bättre i axeln men då sitter det i ljumsken i stället så jag inte får med mig benet. Nu sitter fogbältet på och så har jag tagit alvedon och smörjt in mig så jag hoppas det lättar under dagen. Känner mig just nu som en riktig gnällkärring och det gillar jag inte.... Men på nåt vis känns det lite bättre när jag får vräka ur mig allt skit!

Vad har hänt sen sist då?? Jag växer och frodas och det är full fart i magen. Känner att det börjar bli tungt nu. Men nu är det bara ca 1 månad kvar. Var i måndags iväg och planerade mitt kejsarsnitt, så nu vet vi exakt vilket datum det blir. Några personer vet när det blir, men jag vill inte berätta för alltför många. Då försvinner ju lite av spänningen. Men första veckan i november blir det i alla fall.

Spännande, men nervöst är det.

Har efter den här dagen tre veckor kvar att jobba. Det känns också lite konstigt. Blir jobbigt att lämna mina gobitar på jobbet som jag nästan nyss lärt känna. Men jag får ju åka ut och hälsa på dem i alla fall.

Nu är det dags att ladda för att jobba ett stängningsskift.


Kramis!



Skapa flashcards