Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Marie - 19 maj 2011 19:01

Så var snart den här veckan slut också. En arbetsdag kvar, sen två lediga dagar varav den ena råkar vara min födelsedag    Ska försöka få ner lite frön i jorden i helgen också. Hoppas det växer upp något fint.

Är just nu inne i världens svacka viktväktarmässigt. Måste försöka ta mig ur den snart. Vill ju ner mer i vikt ju. Och det kommer jag att klara!! Ska sätta mig på motionscykeln ikväll och trampa en mil eller så. Lite är bättre än inget. Det jag har svårast för nu är ju allt jag stoppar i mig och äter. Mycket av sånt som man borde äta lite av... men det ska bli ändring på det också.


Provade idag Decubals ansiktskräm. Mig passar den visst inte. Kliar i hela ansiktet och har gjort så hela dagen. Och så känns det som att jag har en fet hinna i ansiktet. Så det känns inte bra. Då känns det bättre när jag använder ansiktskrämen från Rosenserien.  Handkrämen och läppsmörjan verkar däremot vara riktigt bra på mig.

Kom också på igår att mina händer känns mycket bättre nu. Inte alls så torra som tidigare. Och när jag tänkte efter så har det blivit en förändring sedan jag bytte ut vår flytande tvål vid handfatet mot en fast Barnängen-tvål. Kan kanske bero på det. Är ju inte lika mycket tillsatser i den fasta tvålen som i den flytande. Även dotterns händer har blivit bättre. Fortsätter ett tag till med denna tvål och ser om det håller i sig.


Nu blir det soffmys en stund igen. (tills ögonen faller ihop)


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards