Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Marie - 7 maj 2011 08:19

Vaknade till sol och blå himmel. Härligt!!

 

Laddar nu för en intensiv dag. Om drygt en timme åker vi mot Gävle och upptäckarland på högskolan. Dottern var där med skolan för ett tag sen och ville hemskt gärna åka dit igen. Så då lovade jag att vi skulle göra det idag. Hon ville även ha med en kompis dit och det kan väl vara bra.

Sen hem och få i oss lite lunch och så måste jag fixa i ordning mig för kvällen. Klockan 15.00 ska vi på kalas och gratulera svägerskan som fyller år idag.

Direkt därifrån ska jag sen på fest hos en tjej för att senare ta oss vidare ner på stan och gå på Arvingarna. Såg i tidningen i dag att även Lida Pin skulle spela där. Det blir ju kul!! Blir mycket idag, men det blir nog jätteskoj!


 


Hårfärgningen igår blev bra tror jag. Betydligt bättre än förra gången i alla fall!


Nej, hopp in i duschen nu!


Kramis

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards