Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Marie - 9 maj 2011 19:48


Jag har precis kommit med i min första riktiga kampanj på buzzador. Nu väntar jag otåligt på mitt paket med Decubal-produkter. Hoppas de kommer snart och att jag hittar folk som skulle vilja prova dessa. Vet inte riktigt vad paketet kommer att innehålla, men jag skriver det här så fort jag vet.

Är det någon som vill veta mer om vad buzzador är  så gå in på www.buzzador.com och läs mer. Mitt användarnamn där är maroh och är det någon som vill bli buzzador så får man gärna meddela att det är jag som bjudit in.

I dag har vi haft studiedag på jobbet och alltså suttit inomhus hela dagen när det har varit sånt här kanonväder. Lite synd, men men finvädret fortsätter väl förhoppningsvis.

Var till apoteket idag för att hämta ut medicinerna som läkaren skulle skriva ut i fredags...men han hade inte skickat nåt recept så i morgon får jag väl lov att ringa igen då   Han måste vara väldigt förvirrad min läkare...


Kramis!


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards