Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Marie - 23 maj 2011 18:13

Efter dagens besök på viktväktarna känner jag mig lite sur...När jag hade gått ner 10 kilo var det som att kroppen sa stopp. Sen har jag gått lite upp och lite ner, men aldrig så att det har varit mer än 10,3. Jag har ju ca 10 till som jag vill ta bort. Men det verkar SEGT nu... Men inte ge upp!!! Aldrig i världen att jag gör det.

Det är bara att bita ihop och komma igen. I morgon blir det förhoppningsvis cykel till Högbo där jag ska sitta och jobba med mål och kvalitetsredovisning hela dagen.. Sen kanske det blir en promenad mot kvällen också. Måste sätta fart på fläsket nu!!

Nu väntar jag bara på att E ska komma hem från sin friidrottsträning så vi kan stoppa i oss lite mat och sen få in henne i duschen utan alltför stora protester..


Sen blir det nog bara lugnt ikväll och mysa framför tv:n.

Var så himla sugen på att göra nåt kul snart och så dök det plötsligt upp nåt som gör att det kanske kan bli en tokkväll med tjejerna på lördag    Måste bara kolla först så att de här hemma inte har några andra planer.


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards