Alla inlägg den 10 maj 2011

Av Marie - 10 maj 2011 19:56

Nu har vi haft två studiedagar på jobbet. Är inte van att sitta stilla så mycket så jag har ont överallt tror jag. Det har ju liksom blivit stillasittande förmiddag, iväg och äta lunch och så stillasittande eftermiddag båda dagarna. Så idag när jag kom hem var jag så trött så jag la mig på soffan och läste annonsbladet och somnade av några minuter. Sen var det dags för mat och efter den gav jag mig ut på en promenad. Blev nästan en timme. Skönt!! Men lite kallt ute nu faktiskt. Tog bara en t-shirt och ett par capribyxor på mig när jag gick och det blev bra kallt om armarna.


I morgon har dotterns skola stängt för studiedag så då får hon vara med mormor. På eftermiddagen får de ta sig iväg till Jernvallen för att spela fotboll i Swedbankligan. Jag hinner förhoppningsvis dit för att se sista matchen.


Nu är det dags att stupa i soffan en stund och titta på Huset fullt av hundar.


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards