Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Marie - 17 maj 2011 19:11

Snart är det kväller. Har varit sjukt trött hela dagen. Känner att jag har en förkylning i kroppen, men den vill inte bryta ut.. Vi får väl se vad som händer med den.

Hade tänkt ta mig en promenad ikväll, men en gräslig huvudvärk och denna trötthet gjorde att jag inte orkade. Ska sätta mig på motionscykeln om en stund i alla fall. Måste ju göra nånting om det ska visa åt rätt håll på vågen på måndag. Men först ska det hängas tvätt. Tänk vad lätt det är att hamna här när man egentligen har en massa måsten som ska göras... Ja ja men jag får försöka hinna med båda delarna. Och så cyklingen också..men den gör jag ju framför tv:n så jag kombinerar nytta med nöje där   

I dag blev det utvecklingssamtal för dottern. Jag var inte med och jag visste inte att det skulle bli för den tiden vi skulle ha haft blev avbokad och sen hade vi inte fått till någon ny tid. Men så hade E:s fröken ringt till U idag och frågat om det skulle kunna funka idag. Och det gjorde det. Och det jag har fått höra efteråt gör mig himla stolt över min dotter    Hon klarar skolarbetet galant! Och det blir man ju glad av att höra.

Nej men nu måste jag krypa ner i källaren och tömma tvättmaskinen.


Kramis!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards