Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Marie - 7 juni 2011 20:17

Tror jag får värmeslag snart.. 27,6 grader i vårt sovrum just nu. Drömmer om en portabel ac för inomhusbruk.

Fixar och grejar inför skolavslutningen i morgon. Bör väl ha nå lite finare kläder kanske. Var och köpte en ny klänning till E idag. Hon hade en klänning hemma som hon skulle ha, men så hittade vi en annan på Lindex så den blev det. En vit ballongklänning med svarta paljetter och så vita tights till det. Supersnyggt blev det.

Själv blir det nog ett par vita caprijeans och en tunika tror jag. Är väl bra om jag bestämmer mig innan jag går och lägger mig i alla fall eftersom jag ska upp vid 5 i morgon.

Blev även lite pyssel så här på kvällskvisten. E ville absolut göra ett halsband till sin fröken, men efter halva så tröttnade hon ur och jag fick göra färdigt det. Gjorde även ett halsband till mig själv. Det gjorde jag av en "byggsats" från Panduro. Men det blev fint så jag kanske tar det på mig i morgon.


Nu ska vi försöka få lilla fröken i säng. Hon borde vara supertrött eftersom hon inte somnade förrän framåt 23 i går kväll p.g.a värmen.

På vintern är vårt hus iskallt och på sommaren är det kokhett.. Blir nog snart till att flytta ner i källaren igen. Där är det svalt i alla fall.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards