Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Marie - 5 juni 2011 10:25

Ja men då  var det söndag igen då. Känns hemskt bra att jag är ledig i morgon också. Blev inget inlägg igår för det var så himla stressigt.

Började dagen på BJ Arena kl 9.00 Skulle ju vara funktionär under friidrottstävlingen Högbospelen. Riktigt kanonväder var det också, men väldigt blåsigt. Min uppgift började kl. 10.00 Jag skulle hjälpa till med mätningen vid kulstötningen. Alla knäböjningar jag gjorde under dagen känns i låren idag.. Riktig träningsvärk har jag. E var med och sprang 60 meter. Hon kom femma i sitt heat och tog sig då inte till final. Sen åkte hon i väg på kalas några timmar och jag fick snällt stanna kvar på arenan. Men hon anmälde sig också till stafetten som skulle vara kl 17.30 så hon fick åka tillbaka till arenan efter kalaset.

Jag och U skulle ju på 40-årsfest så när jag var klar med mitt uppdrag vid 15.30 så åkte jag hem och hoppade in i duschen och gjorde mig i ordning. Sen bar det av igen. Vi tänkte att vi skulle hinna tillbaka och se stafetten men när vi kom dit var den redan avklarad trots att klockan inte var 17.30..så vi missade den.

Men, men det var bara att åka hem till mamma och pappa med E:s packning då innan vi tog oss vidare till festen.

Jag var väl inte på bästa festhumör efter den långa dagen så det blev väldigt lugnt för mig. Därför mår jag ju bra idag    till skillnad från förra söndagen. Har ont i huvudet bara men det tror jag beror på annat eftersom jag inte drack speciellt mycket igår.

I dag ska vi väl ta oss iväg och hämta hem bilen igen eftersom den blev kvar hos 40-åringen sen skulle vi visst bli bjudna på lunch hos mamma och pappa. Skönt att slippa laga mat själv   


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards