Alla inlägg den 2 juni 2011

Av Marie - 2 juni 2011 18:31

I dag har jag varit ledig   Såååå skönt!! Sov faktiskt riktigt länge i morse. Vaknade ca 8.30 Jag brukar vara glad och tycka att jag har sovit riktigt länge när jag lyckas sova till 8.

Drog iväg till Valbo med E. Skulle kolla efter shorts åt henne och en present till en klasskompis. Det blev lite annat också    Men det enda till mig blev en vristlänk..

Sen hem och slappa en stund innan hon skulle iväg på friidrottsträning. Behövde dock inte skjutsa henne dit utan det gjorde en kompis mamma. Skönt när man kan samåka tycker jag.

Guben har ju lyckats "smita" iväg i flera dagar...Jag kallar det lekstuga, men de kallar det LAN   Därför får lilla damen snällt kliva upp 5.30 i morgon för att följa med mig till jobbet. Börjar ju 6.30 jag och kommer jag för sent blir det ju inte så bra eftersom barnen då inte kan komma in på fritids och föräldrarna inte kan åka till sina jobb. Så det får ju inte hända helt enkelt. Sen ska vi på cirkus i morgon kväll. Förstår inte hur det kan vara så dyrt. Är i såna sammanhang glad att jag bara har ett barn för annars går det ju inte. Blev över 600 kr för henne och mig. Sjukt!!!

Nej, nu ska vi försöka få i oss nåt ätbart. Stekt ägg är beställt så det är väl bara att börja med det då.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards