Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Marie - 1 juni 2011 16:41

Känner mig grymt trött nu jag.. Ensam hemma är jag också så det är alldeles tyst i huset. Bara katten som springer och jamar och skriker och tror att hon ska få gå ut. Och fick jag bestämma så skulle hon ut omedelbart, men det är väl bara till att lyssna på veterinären och hålla henne inne 4 veckor till.. Trodde ju på det som den första sa att det var 4  veckor.. men så var det ju inte.

Fick nyss ett SMS från E där hon skrev att de var på tågstationen och skulle börja hemresan. Hoppas de har haft det bra.


Jag ska väl försöka fixa mig lite mat nu jag. Är ju bra om jag hinner äta innan jag ska cykla iväg till kören. Sen får vi väl se om E är vaken när jag kommer hem.

I morgon blir det nog en tur till Valbo. Måste hitta en present till E:s klasskompis som har kalas på lördag. Är svårt tycker jag när det inte är en av de kompisar hon brukar leka med. Och så är det ju till en kille också.. kläder hade han sagt att han önskar sig, men det är ju lite svårt att hitta nåt snyggt i en bra prisklass..men hoppas vi hittar något.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards