Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Marie - 3 juni 2011 15:38

Skönt att det är fredag. Är grymt trött idag. E kunde inte somna igår. Så efter nån timmes försök fick hon gå in och lägga sig i min säng eftersom U i alla fall inte var hemma. Till slut somnade hon väl där ändå. Jag hade också väldigt svårt att somna eftersom det var så himla varmt i sovrummet. Men men det blev väl någon timmes sömn i alla fall innan klockan ringde okristligt tidigt. Hade ju öppningen på jobbet idag, 6.30 Lugnt var det. 4 barn och så E var ju med mig där idag. När min kollega kom lagade vi lite tacos och sen fick jag och E åka hem. Skönt. Var på stan en sväng och köpte mig ett par capribyxor. Sen åkte vi hem. Jag somnade som en gris på soffan. Skönt var det men jag känner mig alldeles snurrig i huvudet nu.


Har precis fixat i ordning pastasallad som E ska ha med sig i morgon när det är friidrottstävling. Har ingen  aning om hur lång tid det tar. Hoppas det är klart till 14 för då ska hon ju på kalas. Men det är flera av tjejerna som är med och tävlar som ska på kalaset.

Sen ska ju jag och U på 40-årsfest. Oj vad pigg jag kommer att vara då.....

Nä nu ska vi snart iväg och äta lite. Blir gyllene M:et idag. Sen ska vi ju på cirkus.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards