Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Marie - 29 augusti 2011 17:18

Helt otroligt! Brukar delta i en del tävlingar och utlottningar på facebook. Ofta handlar det om smycken och jag brukar aldrig vinna nåt... men så i morse var jag ut och kollade och då hade Längtans Hem tillsammans med messini design lottat ut ett jättefint armband. Och vinnaren var då JAG   Är jätteglad för att jag äntligen lyckats vinna något. Här är en bild på det fina armbandet.

   På jobbet i dag har jag varit väldigt trött. Kan bero på att jag sover som en kratta...

Armen är i alla fall lite bättre idag. Men jag smörjer med Voltaren Gel och äter Voltaren tabletter nu tills det blir bra. Hoppas det går åt rätt håll nu.

Snart dags att fixa lite mat och sen hämta hem några tjejer från friidrottsträningen. Sen blir det väl mys i soffan och titta på robinson ikväll kanske.


Kramis!!



Ovido - Quiz & Flashcards