Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Marie - 20 augusti 2011 22:35

I dag har det nog regnat mest hela dagen. Riktigt höstruskigt har det varit. Tog det lugnt på förmiddagen. Tvättade ett par maskiner tvätt. Sen åkte jag och E till Valbo en sväng. Hon ska på maskeradkalas nästa vecka och kunde absolut inte använda nåt som hon hade hemma. Vi skulle ju även köpa present till födelsedagsbarnet. På Toys´R Us hittade vi en Hannah Montana klänning som hon ville ha. 349 kronor... HJÄLP!!!! Ja ja vi kollade på BR leksaker också, men det var samma där. Och just den klänningen hon ville ha fanns inte där. Så tillbaka till första affären då och köpa klänningen. Väl i kassan så visar det sig att det är 150 kronor rabatt på den   Och det gjorde ju absolut ingenting. 199 kronor var väl mer överkomligt kan jag tycka.

Sen hem och äta lunch. Och efter det var det som om någon hade slagit nåt hårt i huvudet på mig. Jag la mig på soffan och läste..men det tog inte lång stund innan jag tvärsov. Skönt var det.

Sen blev det en sväng till Ica för att handla mat och så tv-mys. Tittade på Gäster med gester och skrattade gott. Otroligt vad duktiga de är. Förstår inte var de får allt ifrån.

Nu hoppas vi på bättre väder i morgon!


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards