Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Marie - 27 augusti 2011 09:35

Hur mycket ska man behöva orka med?????? Först har jag ju min reumatism som är mer eller mindre bra konstant. Sen det här med foten. Och så igår när jag skulle backa ut från en parkeringsruta kände jag att jag inte kunde vrida huvudet tillräckligt för att se bra bakåt. Sen blev det bara värre och värre under kvällen. Min högra arm gjorde mer och mer ont och blev svårare och svårare att lyfta. Tror att det är nån nerv i kläm. Har hittat en punkt som gör djävulskt ont att massera. Sitter nästan vid axeln. Det gör att jag inte har kraft att lyfta armen ut från kroppen. Underarmen funkar skapligt. Vaknade i natt efter att ha sovit ett par timmar. Kunde inte vända mig i sängen för att armen gjorde så ont. Fick  ta hjälp av vänsterarmen för att kunna flytta högerarmen. Låg så vaken i 3 timmar tror jag med tårarna rinnande för att jag hade så ont. Tog en värktablett och lyckades till slut somna. Har fortfarande riktigt ont. Blev en värktablett till frukost också så hoppas jag att det lugnar ner sig. Självklart är det ju höger arm också och jag är ju högerhänt.

Nog med elände nu!!!!!!!!!

I går sålde sambon sin bil så nu går vi och väntar på att den nya ska levereras så snart som möjligt. Under tiden lånar vi mammas bil. Så nu står det två Hyundai Getz här hemma.

I dag skulle det ju bli sol och 27 grader varmt. Vart är det vädret???? Hade ju planer på att åka till stugan och sola och låta E bada. Vi får väl se om det spricker upp.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards