Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Marie - 7 augusti 2011 21:08

Nu är semestern slut för den här gången... I morgon börjar jag jobba igen. Ska vara på plats 06.30 Blir flera väckarklockor på ringning. Vet ju att det blir bra bara man kommer igång. Det värsta är att jag de senaste dagarna har haft magkatarr. Det har jag inte haft på väldigt länge. Och det är inte skojigt kan jag lova.


I dag åkte vi till Valbo för att köpa ny kaninbur. Den vi har köpt nu är mer lättflyttad och lättstädad än den gamla. Blev även lite annat. En nattlampa till E på IKEA. Kollade soffor eftersom vi är på gång och ska byta. Men det är svårt!! Sen var vi in på Cubus och där var det ju rea. Hittade 4 t-shirts/tunikor åt E för 29 kronor styck. Helt okej kan jag tycka. Sen kom jag på att jag nog skulle behöva nya jobbartofflor. De jag har nu är såna med rem bakom hälen och det är så drygt när man ibland ska hoppa i och ur tofflorna stup i kvarten. Så nu hittade jag ett par på Skohuset. Och märket passade väldigt bra till mig tyckte jag.. Sköna Marie   Då kunde jag ju inte köpa några andra inte.

Nu ska jag försöka få E i säng och det är ju inte det lättaste. Hon ska ju också upp i tid i morgon och komma till fritids utan att vara allt för trött. Sen ska jag försöka hoppa i säng i skaplig tid också. Funkar ju inte att sitta uppe och titta på tv till fram emot 1 när man ska upp 5. Nej nu är det skärpning som gäller.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards