Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Marie - 16 augusti 2011 21:31

Jag har lärt mig ett nytt ord..podiater..En sån ska jag till i morgon. Hoppas han kan hitta nåt fel och en lösning på problemet med min fot. Har ju bara fått ondare och ondare i den där j***a foten..Så i lördags såg jag en annons som skrek åt mig: Fotproblem? Ja men det har jag ju. Så det var ju bara att ringa det numret på måndagen och så fick jag tid i morgon. Skönt att få tid så fort. Håller tummarna nu för att jag kan få hjälp!!


På jobbet är det betydligt fler barn den här veckan än förra. Ändå får vi möjlighet att förbereda lite inför nästa veckas skolstart. Ska ju jobba med en "ny" kollega i förskoleklassen. Hon är inte ny på skolan, men jobbet i vår f-klass är nytt för henne. Ska bli intressant.


I dag smet jag från jobbet lite tidigare och så åkte vi till Uppsala och tittade på en bil. Det var en sprillans ny Skoda Octavia. Jättefin och skön att åka i, men det är mycket pengar.... Så vi får se hur det blir.


Nu ska jag ladda för morgondagen.


Kramis!


Ovido - Quiz & Flashcards