Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Marie - 24 augusti 2011 16:47

Ja det blir mer och mer sällan jag skriver här känns det som. Inte bra.. Men den här veckan har varit helt hysterisk. Skolstart med 25 nya 6-åringar, en "nygammal" kollega och så jag då mer förvirrad än vanligt.. Oj oj oj... hur ska det gå   Det blir nog bra till slut. Det är en mysig grupp med busfrön vi har   

Sen ska man ju försöka orka med en del hemma också.... blir inte mycket kan jag säga.

I måndags kände jag att jag behövde röra på mig, men jag hade inte riktigt möjlighet att ge mig ut på promenad så det blev en timme på motionscykeln här hemma i stället. Det gick ju bra det med. Det viktiga är ju att jag rör på mig så jag vågar gå till viktväktarna igen. Hoppade över det den här veckan, men nästa vecka SKA jag dit!!!!

Nu är det slut på fantasin så jag har inget mer att skriva om...


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards