Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Marie - 9 augusti 2011 21:34

Ja det borde jag ju göra. Ska upp tidigt i morgon. Börjar jobba 6.30 Men det är ju så svårt att komma i säng på kvällarna.

I dag hade jag stängningen. Behövde inte komma till jobbet förrän till 11 så det var ju skönt. E tyckte det var skönt att få äta frukost och titta på sommarlov hemma. Sista barnet gick hem 17.30 så då fick jag åka  hem.

Åt lite mat och så bestämde jag mig för att ta en promenad. När jag höll på att byta om hörde jag att det började regna...F-N. Men jag hade ju bestämt mig så det var bara att hoppa i regnkläderna och ge sig ut. Det var faktiskt jätteskönt. Och bra musik hade jag i lurarna också. Men jag inser att mitt regnställ inte alls håller vad det borde. Var alldeles jätteblöt på armarna och axlarna när jag kom in. Får väl försöka leta efter ett nytt nånstans. Jag har två stycken här hemma och båda blir jag blöt igenom när det regnar mycket.


Försöker klura ut vad jag egentligen ska skriva om här i bloggen. I bland skulle jag vilja skriva om nåt mer intressant än vad jag gör på dagarna. Får väl fundera lite så kanske det dyker upp nåt till slut.

I dag var jag också och hämtade ut två förpackningar grädde som jag ska testa genom Smartson Testpilot. Det var Arlas smaksatta grädde med jordgubb och choklad. Nu gäller det bara att hitta på vad jag ska göra med de där förpackningarna. Lutar åt nån form av kladdkaka som ska serveras med jordgubbsgrädden. Sen får vi se vad jag hittar på med chokladen.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards