Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Marie - 2 augusti 2011 21:06

I dag skulle vi iväg på utflykt. Gick upp vid 7 och duschade och åt frukost. Vid 9.30 kom vi iväg. Första anhalten var Lager 157 i Sågmyra. Jag plockade på mig både det ena och det andra. De har ju mycket härliga tunikor o dyl. till bra pris. Så det blev några såna och så 3 linnen för 100 kronor. E hittade lite grann. Men just nu hade hon fel storlek. 140 verkade inte finnas, men hur mycket som helst i 130 och 150... U hittade ingenting. Handlade för 800 kronor och då fick jag 6 tröjor/tunikor och 3 linnen och E fick en munkjacka, en t-shirt och 2 par tights. Gjorde vi bra tycker jag.


Sen åkte vi till Borlänge för att gå på Aquanova och bada. Har hört så himla mycket om det. Att det är sååååå bra där. Vet inte om jag riktigt håller med. Äventyrsdelen var rätt lik vår i Sandviken. Det som var kul där var ju vattenrutschkanorna. Jag som har börjat bli så feg för sånt vågade åka två av dem i alla fall. E fegade ur totalt och vågade inte åka nån alls. Tråkigt. Tror att hon skulle ha tyckt att det var jättekul. På vägen hem stannade vi på Burger King och åt lite burgare. Den här dagen har blivit alldeles fel matmässigt, men det blir ju lätt så när man är ute och åker. Tur att man inte gör det varje dag.


Nej nu är det dags att tvätta kaninrumpa och ge penicillin. Hörs en annan dag!


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards