Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Marie - 8 augusti 2011 21:37

Så har jag då klarat av första dagen efter semestern. Det var ju väldigt svårt att komma i säng i går. Och så tog det ett bra tag innan jag lyckades somna. Sen är det ju svårt att sova ordentligt när man ska öppna. Är ju livrädd att försova mig då. Men jag hade dubbla väckarklockor och så lyckades jag vakna av mig själv klockan 4. Hur kul är det då???

Tog mig till jobbet i alla fall. Vi skulle ha haft ca 20 barn idag, men de ringde en efter en och blev lite extra ledig. Så det slutade med att vi hade 8 barn. Lugnt var det. Och så var vi tre som jobbade fast vi egentligen bara skulle ha varit två. Det innebar att jag som öppnat fick gå hem lite tidigare och det blev ju E rätt glad åt. Hon vill ju inte vara på fritids nu. Men hon vill heller inte vara ensam hemma så det finns inte så mycket att välja på. I morgon har jag stängning så då blir det lite sovmorgon.


När jag kom hem från jobbet stupade jag på soffan och somnade av en stund. Skönt var det!

Sen hade jag tänkt ta en promenad mot kvällningen för jag hade inte fattat att U skulle vara borta. Men då fick jag tänka om och så blev det 50 minuter på motionscykeln i stället. Varmt och svettigt blev det också. Så då fick jag ju lite motion i alla fall. Måste ju verkligen skärpa till mig nu. Vikten fortsätter bara att gå uppåt, men nu måste jag få det att vända!!

Nu är det snart dags att gå ut och ge kaninen sista dosen medicin. Ska bli skönt att slippa hålla på med det.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards