Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Marie - 3 augusti 2011 22:16

Pang tjong hastigt och lustigt blev det en tur till stranden idag. Pratade om att åka till stugan och då säger U att han inte var nå sugen på att sola och bada. Då kom jag på att några kompisar skulle åka till stranden så jag slängde iväg ett sms och frågade om vi fick haka på. Det fick vi så då blev det bråttom. På 20 min hade vi bytt om, borstat tänder, packat badkläder och lite matsäck och så var vi redo. Blev hämtade här och fick skjuts till stranden. Väl där bredde vi ut oss och slängde ikull oss i solen. Skööööönt!!!!

Hoppade i och badade flera gånger gjorde jag också. Tyckte inte ens att det var kallt. Jo sista gången tyckte jag det men det var också välbehövligt. Vi blev kvar hela eftermiddagen. Tror klockan var 17 när jag kom hem. Och då hade kroppen en härligt röd nyans... Men med en sval dusch och massor med fuktkräm så tror jag att jag fick det att kännas ganska bra. Just nu verkar det bli en stranddag i morgon också. Gäller att passa på för på måndag börjar jag ju jobba igen... och det har jag ingen lust med faktiskt.

Men vi får nog ta egen bil i morgon så då gäller det att åka i tid så man får en plats som inte är alltför svår att parkera bilen på. Är ju inte så bra på sånt jag.

Hade tänkt ta mig en promenad idag men det blev inte så för efter maten åkte U iväg och hälsade på en kompis och kom hem ca 21.30 igen och då tyckte jag att det var lite sent för en promenad. Får se om det blir av i morgon då eller om det eventuellt blir en tur till Laduholmen i Forsbacka på lite dans. Vill ju gärna hålla i det jag har kommit igång med nu när det gäller motionen.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards