Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Marie - 18 juli 2011 18:29

Vaknade runt 8 i morse och hade faktiskt sovit hela natten. Kan det bero på de små gröna pillren jag har tagit på kvällarna tro?? Slöade en stund innan jag väckte E för att hon skulle komma upp till sommarlov på tv.

Tog och gjorde en färgning av mitt hår på förmiddagen också. Blev väldigt mörkt trots att jag använde samma färg som sist. Men det blir nog bra.

Tog mig ner på stan efter lunch. Fruktansvärt kvavt och tryckande var det ute. Var på systemet och handlade en del att ta med till Malung i morgon. Sen var jag på ICA och handlade lite bubbelvatten och snacks som också får följa med.

När jag kom hem fick jag höra att U och E tänkte åka till Högbo och fiska och då undrade de om jag ville följa med och ta en promenad runt sjön. Självklart!! Åkte dit och det var fortfarande lika kvavt. Började gå och hann inte långt innan svetten rann av mig. Kom några regnstänk också. Försökte mig på att jogga en liten bit, men jag har ju så fruktansvärt dålig teknik så det blir extremt jobbigt. Kom runt till slut och satte mig att vila medan de fortsatte fiska. Efter ett tag där började det regna och vi insåg att det var bäst att packa ihop och åka hem. Och det tog i och regnade rejält så vi var ordentligt blöta när vi kom till bilen. Men det var ju bara till att åka hem och sätta på sig torra kläder då.

Nu blir det väl bloggtorka några dagar eftersom jag inte har någon dator med mig till Malung. Men jag får väl rapportera när jag kommer hem igen.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards