Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Marie - 15 juli 2011 21:30

Oj oj oj vilken dag det här blev. Jag sov ända till 8.20 faktiskt.. somnade i och för sig inte förrän tidigast 03 men ändå.. Gick upp och ut och hämtade tidningen. Riktigt höstruskväder var det då.. Åt frukost och läste tidningen i godan ro. Började efter ett tag fundera hur länge dottern tänkte sova. Hon brukar inte sova särskilt länge hon heller i vanliga fall. När klockan närmade sig 10 gick jag i alla fall in i duschen, fortfarande den enda i huset som var vaken.. När jag duschat klart var jag tvungen att gå in och titta till E. Ibland ligger ju hon nämligen och läser och pysslar ett bra tag sen hon vaknat.. men idag sov hon när jag kom in kl. 10.20 Hon bara skrattade när jag talade om hur länge hon sovit. Sen har vi liksom bara segat på idag. Vek lite tvätt, men det är väl också det enda nyttiga jag har gjort idag. Har mest suttit eller legat i soffan och läst. Vädret bjöd ju liksom inte in till att vara ute heller. Hade tänkt ta en promenad idag men regn och rusk och därtill fruktansvärt ont i ryggen gjorde att det inte blev av.

Nu har jag precis skickat iväg lite foton till Arbetarbladets tävling Sommarbilden. Mest på skoj. Tror ju inte att jag har någon chans att vinna, men det är ju kul ändå.

Till kvällsmat idag blev det hemgjord pizza. Åh så gott det var!! Vi åt så det sprutade ur öronen på oss tror jag. Sen blev det till att titta på postkodkampen på tv.

Sen har det väl inte hänt så mycket mer..

Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards