Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Marie - 14 juli 2011 22:51

Idag gick luften fullkomligt ur oss här hemma. Det har ju som sagt var varit en rivstart på semestern med en dryg vecka bortrest och sen inte hinna mer än hem förrän huset blir fullt med besök. Visst är det trevligt, men lite jobbigt blir det ju också. Så när besökarna hade åkt hem idag så sjönk vi ihop i tre högar tror jag. Tappade liksom all ork.. Dottern började räkna idag att jag är ledig i dag och i morgon och så tre veckor till, ska bli skönt med lite mer än tre veckor utan semester och främmande..  Gohjärtat mitt     Förstår precis hur hon tänker. Blir ju lite extra när man är bortrest och när man har besök.. senare kvällar och så vill man ju komma upp på morgonen för att hinna med exempelvis utflykter och så. Hon tyckte också lite synd om mig som bara skulle få två veckor ledigt till. Men hur menar du då? frågade jag. Ja men du ska ju till Malung nästa vecka så då är du ju inte ledig... Fick förklara då att jag tycker att det är precis vad semester är att kunna göra roliga saker. Men visst håller jag med om att det är skönt att vara hemma och bara vara också.

På eftermiddagen tog vi i alla fall tag i oss och åkte till Valbo en sväng. Vi skulle kolla på en soffa som reades rejält på Coop, men den var slutsåld. Jag skulle även in på Kjell och Company och köpa en billaddare till min mobil.

Sen åkte vi hem och fixade till lite fredagskänsla trots att det är torsdag. Tacos, film och popcorn..


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards