Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Marie - 30 juli 2012 18:02

Sitter här och tycker lite synd om mig själv..... Det låter så löjligt när jag säger att jag har ont i en tumme, men det gör FRUKTANSVÄRT ont.. Värker typ hela tiden och jag kan just nu inte använda den. Det är såna här gånger man märker hur beroende man faktiskt är av just tummen. Ta bara en sån enkel sak som att dra upp ett  par byxor, det är inte lätt med en icke helt fungerande tumme. Har gått med handledsskydd större delen av dagen idag för jag trodde att det skulle lindra..men det blev faktiskt nästan sämre.

Ja ja nu har jag gnällt färdigt..

De två senaste nätterna har jag tillbringat i källaren där det är lite svalare. Första natten sov jag otroligt bra, men inatt var det lite sämre. Det började när jag la mig och läste..helt plötsligt ser jag något svart i ögonvrån..upptäcker att det är en spindel..De trivs bra i vår källare de rackarna. Flaxade iväg den och lyckades nog mosa den. Sen var det lugnt. Men framåt morgonsidan vaknade jag av något som kittlade mig på ena armen..flaxade bort det och sedan var det den andra armen..Då var det så mörkt men jag tror att även det var en spindel som sprang på mig... Blääää!!!!

I dag kom mina föräldrar och hämtade dottern. Hon uttryckte igår att hon ville sova med dem i stugan. Och då bestämde vi att hon skulle få göra det idag. Så det är väldigt tyst här hemma nu. Hoppas hon har det skönt därute.

Själv tog jag en tur till Valbo. Insåg att ett par knälånga byxor är för lite att ha just nu. Så därför var det bara till att åka och titta efter ett par till. Vill inte köpa så mycket då jag inte tror att det är så mycket kvar av sommaren och dessa typer av byxor kommer jag ju aldrig mer att behöva använda. Nåja, får väl försöka sälja dem sen då kanske.


Dags att tömma tvättmaskinen och ladda en till..

Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards