Alla inlägg den 28 juli 2012

Av Marie - 28 juli 2012 22:58

Ja men nu har vi ju haft soligt och varmt ett par dagar   Superskönt!

De senaste två dagarna har jag varit ute i sommarstugan. Ställt ut en solsäng på bryggan och legat där i solen och haft det bra. Det gungar så skönt där. I dag vågade jag till och med doppa mig. Insåg att om det skulle bli nåt bad för mig den här sommaren så var det i dag. Nästa vecka ser ju inte vädret ut att bli så jättebra... och sen börjar jag jobba igen. Det tog tid för mig att komma i vattnet men till slut lyckades jag.

I går var sambon i Hudiksvall för att delta i Svensktoppen nästa med sitt band. De spelade jättebra, men tyvärr vann de inte.... Vi satt hemma vid radion och lyssnade. Det kändes för långt att åka upp dit.. och särskilt långt när man ska hem.

Nej nu ska jag ta och packa ihop täcke och kudde och gå ner i källaren och försöka sova. Jag sover ju så himla dåligt och så är det varmt och eländigt i sovrummet. Så ikväll kläckte sambon den smarta idén att jag faktiskt skulle kunna prova att sova nere i källaren. Där är det ju ganska svalt. Så nu hoppas jag på att sova inatt. Och förhoppningsvis sova lite längre än vanligt i morgon bitti. Hela semestern har jag ju vaknat runt 7. Mitt rekord är 7.45...riktig sovmorgon....


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards