Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Marie - 20 juli 2012 21:35

Nån som har nåt bra tips för att bli av med "myrkrypningar" främst i benen, men ibland även i övriga kroppen?? Har köpt magnesiumtabletter och provat ett tag nu, men det hjälper INTE. Har läst en hel del om att det kan bero på  magnesiumbrist. Man kanske måste äta det länge innan det hjälper. Dessa krypningar gör att jag håller på att bli galen. Eller ja...värre än vanligt då    Det är främst på kvällarna det kommer. I bland funkar det att jag lägger mig ner och ibland verkar det inte finnas någonting som hjälper. Klättrar på väggarna snart!

Annars så hann jag faktiskt ligga en liten stund i solstolen idag. Skönt! Sen åt vi lunch och så åkte vi till stugan. Tänkte att när det är så fint väder kan det ju vara skönt att vara där så dottern får bada lite och jag kan sola. Men ju närmare vi kom desto mörkare blev det på himlen. Vi hann inte vara där särskilt länge innan det började åska och regna.... som vanligt....

Till i morgon hoppas jag på bättre väder då vi ska tillbringa en stor del av dagen på Gunder Hägg-stadion i Gävle. Det är en friidrottstävling där som heter Valbo Games. Det verkar vara en ganska stor tävling. Dottern har grenar att tävla i både lördag och söndag. Så sysselsättning för helgen har vi inget problem med.. Så i morgon blir det till att kliva upp tidigt och fixa matsäck. 8.45 ska vi vara på plats i Gävle för uppvärmning.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards