Alla inlägg den 1 september 2011

Av Marie - 1 september 2011 20:19

1 september idag då..Första höstmånaden. Vill inte ha höst nu!! Men så hör man på radion att till veckan skulle det visst bli medelhavsvärme. Det är väl bara att hålla tummarna då.

Snart har även denna vecka gått..tyckte det var måndag nyss. Hade stängningen på jobbet idag och var beredd på att jobba till 17.30, men jag hade tomt ca 17.00 så då låste jag och åkte hem. I morgon är det 8-16 som gäller. Jag har svårt att ställa om från mitt underbara schema förra året då jag slutade 15.00 tre dagar i veckan. Nu har jag en sån dag i veckan och så var fjärde fredag. Tycker inte riktigt om det jag, men det är väl bara att gilla läget. Var ju bortskämd förra året..

Men det är ju ändå skönt att det är fredag i morgon.

Har precis tagit ett pass på motionscykeln. 30 min blev det i dag för det var vidrigt att cykla idag. Tråkigt och jobbigt..

Var iväg på viktväktarna i tisdags. Har ju varit dit en gång i sommar och då var det ett plus på 3 kg... usch!!! I tisdags nu hade jag gått ner 1 hekto... inte mycket men ändå ett minus. Nu är jag grymt taggad att köra igen känner jag. Behövde nog de här veckorna. Är faktiskt inte det minsta sugen på godis nu och det är en härlig känsla. Ska också försöka ta tag i och skriva upp ordentligt vad jag äter ett par veckor nu. Det brukar funka bättre då.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards