Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Marie - 7 februari 2012 17:20

Idag har jag suttit med ledningsgruppen i Högbo hela dagen. Är nu sååååå trött....

Orkar därför inte gå på viktväktarna idag. Har dessutom sjuuuukt ont i magen just nu så det blir till att vara hemma och ta det lugnt ikväll.

Dottern följde med en kompis hem så just nu är det bara jag och katten här hemma. Skönt! När hon kommer hem sen ska det göras läxa bla. Mat måste vi ju också ha idag.

Hade tänkt fläskkotlett, men nu fick jag det till lunch idag så jag vet inte hur vi ska göra hemma. I och för sig så tror jag det blir godare än den jag åt till lunchen. Har ju lite svårt för tjocka skivor kött jag och de vi fick då var jättetjocka....Vi får väl se hur det blir.


Nu är i alla fall två arbetsdagar gjorda den här veckan. Återstår tre och sen en fullspäckad helg. Vi ska ha sånghelg med kören och en sångpedagog. Börjar på fredag eftermiddag och slutar på lördag eftermiddag. Sen ska jag på 50-årsfest på lördag kväll och så upp och iväg till Falun på skidtävling på söndag morgon...Ja det är tur att man får känna att man lever   

Allt detta är också en anledning till att jag väljer att stanna hemma ikväll.

Annars har det väl inte hänt så mycket så jag tror jag slutar här...


Kramis!


Ovido - Quiz & Flashcards