Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Marie - 1 februari 2012 17:11

I går var det så dags att besöka viktväktarna igen. Och det gick bra även denna gång. -0,6 kilo. Nu känns det som att jag är på banan igen. Skönt!!! Totalt är det nu 10,8 kilo som är borta från min kropp   Och förra veckan fick jag höra att man kan multiplicera sin viktnedgång med 3 så får man fram hur mycket belastning man fått bort från sina knän. Detta betyder ju att jag har fått bort över 30 kilos belastning från mina knän. Helt otroligt!!!

Nu ska dessa kilon ALDRIG få komma tillbaka. Och jag ska fortsätta kämpa för att ta bort minst 10 kilo till. Men det kommer jag att fixa!

Snart dags för matlagning och sen iväg på kören ikväll då.

Har inte så mycket att skriva om så det blir ett kort inlägg idag.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards