Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Marie - 19 juni 2013 20:49

Skrev i förra inlägget att jag inte visste hur man länkade från mobilen. Det var visst bara att skriva adressen så funkade länken av sig själv ;-) Man lär sig nåt nytt varje dag :-)

Av Marie - 19 juni 2013 20:46

Känner mig som en urkramad disktrasa just nu.. Därför har jag inte orkat skriva på några dagar.
Det är nämligen så att lillskrutt har varit gnällig både på dagar o kvällar..o nätter. Vi har ju varit så bortskämda med att hon har varit så lätt att natta samt att hon sovit hela nätter. Riktigt så har det inte varit de senaste dagarna. Men jag hoppas det vänder snart.
För övrigt har jag läst igenom en hel blogg som jag hittat. Den är så intressant och inspirerande. Jag vet inte hur man länkar via mobilen, men adressen är http://goingsmaller.blogg.se
Det handlar om Linda som gjort en helt otrolig viktresa. -80 kg helt på egen hand och utan att utesluta än det ena än det andra. Jag är imponerad.
Nu verkar det faktiskt som att lillskrutt har somnat :-)
Då tar nog jag och lägger ikull mig på soffan.
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards