Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Marie - 11 juni 2013 11:03

Nu var det länge sedan jag skrev nåt här. Det är liksom inte första prio just nu.
Är ju hemma och njuter av min lilla 7-månaders skrutt. Det är så härligt att vara föräldraledig. Men tyvärr börjar det närma sig slutet nu :-( Den 12 augusti börjar jag jobba igen...Men då får hon ju vara hemma och mysa med sin pappa.
Att jobbstarten börjar närma sig märks extra tydligt då jag igår och idag varit på överinskolningssamtal för de nya 6-åringarna. Det var enklast att jag tog dem eftersom det blir jag och en ny kollega som ska jobba i förskoleklassen i höst. Jag vet bara namnet på den jag ska jobba med o det känns lite konstigt, men samtidigt spännande.
Men nu ska jag först och främst njuta av en hel ledig sommar :-) Hoppas att vädret blir bra.
Eftersom vi inte har någon ledighet tillsammans i år så blir det nog bara några små korta utflykter. En stockholmsresa ska vi iaf göra och så ska jag till Malung på dansbandsveckan. Det ser jag fram emot :-)
Nu ska jag passa på att läsa lite medan lillskrutt sover.
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards