Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Marie - 4 januari 2012 16:32

Vaknade som vanligt först i familjen...

Hade bestämt mig för att baka kanelbullar idag. Fick god hjälp av dottern också. Stora bullar blev det och goda blev de.

Så nu luktar det kanelbullar i hela huset. Mums!!!

Tittade lite på Tour de Ski också, men det var ju inget kul idag.

Sen blev det en tur för att kolla efter skridskor åt E. Det är inte det lättaste kan jag lova. Först var vi här på stan och sen blev det en tur till Valbo. På stadium hittade vi ett par som satt ganska bra så det fick bli dem. De ska åka skridskor på idrotten nästa vecka så vi var ju tvungna att hitta ett par.

På väg till Valbo fick jag världens huvudvärk också... Inte kul. Blev en tablett när jag kom hem igen. Och så funderar jag faktiskt på att dra på mig reflexvästen och ge mig ut på en promenad sen. Kanske är lite frisk luft som saknas.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards