Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Marie - 2 januari 2012 17:45

Hittade en blogg där man kunde vara med och tävla om en fuktkräm från rosenserien. Eftersom jag älskar de produkterna så är det ju klart att jag är med och tävlar.

Länk till tävlingen hittar ni här.

Av Marie - 2 januari 2012 16:27

På söndag fyller dottern 10 år. Herre jösses...

Och då måste man ju baka lite till det. Så idag blev det två sorters småkakor, kolasnittar och sega chokladkakor. Brukar bli gott så jag hoppas på det i dag också.


Har hela dagen dragits med en envis huvudvärk. Det hjälper inte med tabletter så jag vet inte vad jag ska göra. Antar att det bara är att vänta ut den...

Sitter nu och väntar på att kakorna i ugnen ska bli klara. Sen lägger jag mig nog på soffan en stund.


Annars har det varit en rätt slapp dag. Blev en handling och så bakning och ett par tvättmaskiner. Skönt att inte behöva stressa.

Nån dag i veckan här ska jag nog ta mig till badhuset igen också.

Men idag vill man helst sitta inomhus. Snöväder igår och regn idag så snön försvinner igen   Ska det vara vinter så ska det. Tänker på att vi köpt nya längdpjäxor och slalomutrustning åt dottern och det blir ju nästan oanvänt om det ska fortsätta så här....


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards