Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Marie - 6 oktober 2011 14:21

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen.... den här veckan har varit hektisk..jobb och en hel del på fritiden också. I måndags åkte jag hemifrån kl 6 och kom hem efter jobb, skjutsande hit och dit och föräldramöte när klockan var 19.30 Tisdagen innehöll ett personalmöte på kvällstid. Och då hade jag först hämtat E på fritids och varit hem och kastat i mig lite mat innan jag åkte tillbaka till jobbet. Och i går hade jag tänkt hoppa över kören, men eftersom vi hade en del viktiga saker att diskutera så åkte jag dit en stund i alla fall. I dag har jag jobbat och så fick jag åka hem lite tidigare och andas en liten stund. För om ett tag blir jag hämtad och så ska vi åka till Gävle på föreläsning mellan 16 och 19. Är ganska glad att det är fredag i morgon faktiskt. Ska bli skönt.

Men  nu är jag ju väldigt sugen på att åka till Rättvik en sväng i helgen då det är höstmarknad där. Vi får väl se hur det blir för samtidigt har vi massor att göra här hemma också..

Foten är väl sådär numera. Jag har inte lika ont på kvällarna längre och det är väl bra.. men nu har jag börjat få ont när jag går och det är ju inte heller så himla kul..men men...


Nu ska jag snart hasta iväg igen.

Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards