Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Marie - 9 mars 2014 12:41

Nu var det extremt länge sedan jag skrev nåt här. Måste bli bättre på det. Kämpar på med vikten fortfarande. Det händer inte särskilt mycket, men jag tänker inte ge upp. Jag vill ju må bra! Det är många hjärnspöken som måste besegras. Ska försöka komma igång med motionen ordentligt igen och så ska jag jobba på med kosten. Maten är ju inte det som är problemet utan det är ju allt det andra. Det är så lätt att köpa godis och trycka i mig. Det är där jag måste lägga mitt fokus. Jag är värd att låta bli!!!
Har ju dessutom anmält mig till en utmaning. Jag ska köra en kommunklassiker vilket innebär att jag ska börja med att cykla 6 mil. Sen går det vidare med simning och löpning och avslutas med skidåkning. Just skidorna är det som för mig känns jobbigast. Vågar ju inte åka i backar!
Och så ska jag klämma in ett vårrus också. Allt detta kommer ju att gå bättre om vågen visar lägre siffror så det är bara att kämpa på!
Just nu sitter jag i soffan och kollar på skidor. Trött och nyduschad efter en timmes promenad.
Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards