Alla inlägg den 9 november 2013

Av Marie - 9 november 2013 09:24

I måndags körde jag igång 15medpaolo. Det är en tävling där man efter att ha gjort ett litet test får ett anpassat träningsprogram. Det är cirkelpass som man gör 15min varje dag. Eller ja.. vissa dagaär det egen träning som gäller. Man får även en veckoutmaning varje vecka där man kan samla lite extra poäng. Jag har insett den här veckan att jag är grymt otränad. Har haft sån fruktansvärd träningsvärk i rumpa och lår. När det var som värst hade jag stora svårigheter att sätta mig ner ;-) Men nu kan det ju bara bli bättre :-)
Har också blivit sugen på att släktforska. Jag har skapat ett konto på ancestry.se och gjort det jag kan så långt det gått utan att betala för det. Så jag har hittills bara hittat till min mormor o morfars och farmors föräldrar. Men nån gång framöver ska jag ta hjälp och försöka komma längre.
Kramis

Ovido - Quiz & Flashcards