Alla inlägg den 28 december 2011

Av Marie - 28 december 2011 06:49

Nytt år är på intågande. Undrar vad det har att bjuda på då...Förhoppningsvis en massa trevligheter.

Ska försöka ta nytt tag med viktväkteriet i alla fall. Har haft ett välbehövligt uppehåll därifrån nu. Och det syns direkt på vågen... Inte bra. Tänk att jag inte har någon karaktär...Men nu ska det bli ändring på det hoppas jag. Ska bli tio kilo lättare!!!!!

Jobbar i dag och i morgon sen har jag ledigt ända till 9/1-12. SKÖNT!!!!

I dag ska jag dessutom hem till en kompis på fika. Gott och kaloririkt är utlovat. MUMS!! Och så tjatter med några goa tjejer på det. Mys!!

På jobbet är det väldigt lugnt de här dagarna. Det behövs det också. Både för barnen och oss i personalen. I dag ska vi dessutom på utflykt. Blir en tur till Sandviken med lunch på restaurang, biblioteksbesök och bowling.

Håller också på att fundera över E:s 10-årskalas. Vad ska vi hitta på?? Hon vill helst inte ha det hemma, men det mesta är ju så dyrt så vi får väl se....Gymnastikens Hus brukar vara en hit men då måste man boka så långt i förväg så det är nog kört. Ja ja..i värsta fall får det väl bli hemma då. Men jag tror inte att det blir som förra året med mat och disco i källaren.


Snart dags att fixa till lite frukost åt barnen.


Kramis!

Ovido - Quiz & Flashcards